כללי שירותים לעסקים

אילו מודולים נכללים במסגרת פריוריטי בענן?

שירותי ענן
נכתב על ידי admin

מערכות פריוריטי הן מרכיב משמעותי, כמעט הכרחי, בפעילות של כל ארגון או חברה. מערכת שכזו מאפשרת התנהלות שוטפת יעילה במיוחד בזכות בקרה מלאה על כל אספקט ואספקט בפעילויות השונות של הארגון ובזכות המידע המלא והנגיש בקלות לכל מי שזקוק לו.

בשנים האחרונות ניכר מעבר של ארגונים רבים אל האופציה של פריוריטי בענן, כלומר ויתור על התקנת המערכת במחשבים שנמצאים פיזית בארגון לטובת שימוש במערכת המותקנת בענן, וזאת בעיקר משיקולי חיסכון – כשהפריוריטי מותקן בענן אין צורך בתשתיות IT בהיקף נרחב ובעלות גבוהה בארגון.

מערכות פריוריטי בענן עשויות לכלול מודולים שונים, וחשוב לוודא כי אלה החשובים מבחינת החברה שלכם נכללים במערכת שבה תשתמשו.

כספים

אחד המודולים החשובים ביותר בכל מערכת פריוריטי שנמצאת בענן הוא זה שמאפשר בקרה ושליטה על ההתנהלות הכספית של החברה: הנפקת חשבוניות עבור מכירות, הנהלת חשבונות, בקרה תקציבית, ניהול הקופה, תמחור ועוד.

ניהול משרד

עוד מודול רב חשיבות הוא זה שמאפשר את הניהול של הארגון עצמו בהיבט האדמיניסטרטיבי, שבאופן טבעי יש לו חשיבות רבה.

מודול זה כולל יומני פגישות אישיים ומחלקתיים, ספרי טלפונים של אנשי הקשר הרלוונטיים, דואר אלקטרוני (פנימי ולעתים גם חיצוני) ועוד.

הלוואות

מודול אחר שמסייע להתנהלות השוטפת של החברה הוא זה שעוקב אחר ההלוואות שלוקחת החברה.

מערכת פריוריטי בענן שכוללת את המודול הזה מאפשרת לקברניטי החברה לקבל תמונת מצב מפורטת אודות ההתחייבויות הקיימות בכל רגע נתון, לבחון את כדאיות לקיחתן של הלוואות חדשות (כולל ניהול לוחות סילוקין מפורטים) ועוד.

תשלומים לספקים

מערכת פריוריטי שמותקנת בענן מנהלת גם את תחום התשלומים לכל הספקים של הארגון או החברה, בין אם מדובר בהעברות בנקאיות ובין אם התשלום מתבצע באמצעות המחאות.

ניהול פרויקטים דרך פריוריטי בענן

מודול מורכב ורב חשיבות אשר מסייע לתכנן פרויקטים שונים באופן אופטימלי, לבצע בקרה אחרי התקדמות הביצוע בהתאם ללוחות זמנים שנקבעו מראש, לוודא שאין חריגות מהתקציב, להזמין חומרי גלם או כל דבר אחר אשר חיוני לביצוע הפרויקט, להקצות משאבים שונים בצורה יעילה, לחלק משימות ולוודא ביצוע, ועוד ועוד.

על המחבר

admin