כללי שירותים לעסקים

פרסום בפייסבוק תורם לרווחים

פרסום בפייסבוק
נכתב על ידי admin

כשאנחנו פותחים במסע שיווק לעסק שלנו אנחנו ננקוט באמצעים שונים, כגון: פרסומות לטלוויזיה, פרסומות לרדיו, שלטים ושיטות שיווק שונות. כשמדובר באתרי אינטרנט וטכנולוגיות שונות, יכולות הפרסומות והשטחים הפרסומיים מתרחבים פי כמה. קיימות פלטפורמות שונות בהן בעלי עסק יכולים לפרסם את העסק שלהם או את השירותים שלהם. בין הפלטפורמות השונות, קיימת האפשרות של פרסום בפייסבוק.

הפרסום בפייסבוק יכול להיעשות במספר דרכים. תוכלו למשל לקנות מודעות בפייסבוק וכך המודעות יופיעו אצל גולשים שונים ומשתמשים שיכולים להתעניין בתחום אותו אתם מציעים. בנוסף, באמצעות שיתופים ותחזוק עמודי פייסבוק פעילים במיוחד, תוכלו להגיע למשתמשים שונים.

פרסום בפייסבוק עובד בצורה כזו שהפייסבוק לומד את המשתמש. הוא לומד את תחומי העניין שלו תוך כדי שהוא לומד את ההיסטוריה של הגלישה שלו באינטרנט, הוא לומד מי האנשים שקשורים אליו ואת הדברים עליהם הוא עושה לייק. לפי הלמידה הזו, הוא מקשר אל המשתמש שלו מודעות ועסקים שיכולים לעניין אותו. בזכות כל הלמידה הזו של המשתמש, פרסום בפייסבוק הפך לפופולארי ביותר בקרב העסקים. הפרסום בפייסבוק מרחיב את קהל הלקוחות וגורם לעסקים להגיע לקהל חדש שלא היה מגיע אליו לולא היה משתמש בפרסום בפייסבוק. מעבר לכך שפרסום בפייסבוק גורם להרחבת הקהל ויצירת קהל יעד חדש, נמצא שפרסום בפייסבוק תורם לרווחים. אז, איך זה קורה?

כשהפייסבוק לומד את צעדיו של המשתמש שלו, הוא מציע לו שירותים שונים. השירותים הללו והעסקים האלו קשורים לתחומי העניין שלו. הגולש מרגיש לפתע שהפרסום מכוון ישירות אליו. זה יוצר אצל המשתמש הרגשה של פרסום אישי מה שמגדיל את התחושה הנעימה אצל הגולש. הסיכויים שהגולש ילחץ על המודעות או על הדפים שלכם גדלים מאוד. הגולש רוצה להרגיש שהוא לא מרומה, הוא רוצה להרגיש יחס אישי, וזה בדיוק מה שפרסום בפייסבוק נותן – הוא מאתר תחומי עניין ומתאים את המודעות לגולש מבלי שהוא צריך לבצע חיפוש כלשהו. מכאן יוצא שפרסום בפייסבוק תורם להגדלת הרווחים שלכם – הפרסום המוצלח מגדיל את שביעות הרצון בקרב הלקוחות הקיימים שלכם בשל מתן תחושה אישית, ואצל לקוחות חדשים הוא יוצר תחושה של הבנה והזדהות.

על המחבר

admin