שירותים לעסקים

שיווק באינטרנט – כל מה שרציתם לדעת

Social advertising concept with digital marketing design, vector illustration 10 eps graphic
נכתב על ידי admin

האינטרנט הפך לערוץ נוסף בו בעלי העסקים יכולים לשווק את עצמם ולכן הביקוש לבניית אתרי תדמית וקידומם ברשת גדל בשנים האחרונות. מטרת תהליך השיווק בכלל ובאינטרנט בפרט הוא ליצור קהל לקוחות חדש. כל בבעל עסק צריך לדעת כי הוא יצטרך בשלב מסוים להשקיע תקציב בשיווק ובפרסום העסק על מנת לגדול ולצמוח. בעלי עסקים אשר לא נמצאים באינטרנט לא נחשבים וזאת בעקבות הקדמה.

קידום העסק בפלטפורמת האינטרנט יכולה לבוא לביטוי בכמה דרכים:

קידום העסק באמצעות מדיה חברתית – ניתן לפתוח עמוד עסקי בפלטפורמת הפייסבוק זוהי הפלטפורמה הפופולרית ביותר בקידום באמצעות מדיה חברתית, ניתן לקדם את העסק גם בפלטפורמות השונות כגון : טוויטר, אינסטגרם, לינקדין וכדומה.ניתן לקדם את הדף באמצעות פוסטים, תמונות, מודעות וכניסות לאתר או לעמוד הנחיתה. לשיטה זו יתרונות רבים כגון יכולת הפילוח של הגולשים, ניתן לפלח על פי גיל, מין, אזור מגורים, מצב משפחתי, סטטוס, מקום עבודה ואפילו דעות פוליטיות. החיסרון בשיטה זו הוא למעשה התקציב הרב ובנוסף עמוד עסקי בפייסבוק לא יניב תוצאות לכל ענף. כמו למשל, רואה חשבון יכול לתחזק עמוד עסקי בפייסבוק אך המימון הוא לא שיניב לו פירות בשלב זה. מדיה חברתית היא חלק מתהליך שיווק באינטרנט ולכן לעיתים ניתן למצוא אלטרנטיביות אחרות כגון קידום אתרים אורגני או ממומן.

קידום העסק באמצעות מנוע החיפוש של גוגל – ברוב המקרים שיטה זו תהיה עדיפה על קידום באמצעות המדיה החברתית. ישנן שתי שיטות עיקריות באמצעותן מבצעים קידום אתר במנוע החיפוש. הראשונה היא קידום ממומן והשנייה היא קידום אתרים אורגני.

קידום ממומן – המכונה גם שיטת ה – ppc (pay per click). היא למעשה טכניקה פופולרית דרכה ניתן לקדם אתרים במנוע החיפוש של גוגל. שיטה זו נמצאת למעשה גם במנוע החיפוש של גוגל וגם בפלטפורמת הפרסום של פייסבוק. שיטה זו מעט יקרה ולעיתים לא עדיפה. אז למי שיטה זו מתאימה? לאותם בעלי המקצוע הזקוקים לעבודה מיידית כגון: מנעולן, אינסטלטור, השכרת מכוניות וכדומה.

קידום אתרים אורגני – שיטת קידום זו עורכת זמן רב יותר והתוצאה היא לא מידית כמו בשיטת הקידום הממומן. בשיטה זו בוחרים מילות מפתח כלליות וממוקדות ועורכים קידום על ידי הפצת מאמרים הכוללים את מילות המפתח בפנים. שיטה זו דורשת סבלנות מצד הלקוח.

לסיכום, עולם השיווק ועולם האינטרנט התחברו יחדיו וביחד הם יכולים להרים עסק ממצב של חוסר בלקוחות למצב של טלפונים מלקוחות פוטנציאלים.

על המחבר

admin

השאר תגובה